مسئولان در اعطای سبد کالا غافلگیر شدند

خبرگزاری شبستان: فرمانده ناجا با بیان اینکه مسئولان در اعطای سبد کالا غافلگیر شدند، گفت: گزارشی مبنی بر کشته‌شدن زیر دست و پا نداریم، بنابراین به دلیل وجود ازدحام و شلوغی وجود چنین اتفاقاتی طبیعی بود.

به گزارش خبرنگار شبستان، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده ناجا امروز در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور با اشاره به سبد کالا گفت: سبد کالا به کلیه نیروهای مسلح ناجا و خود بنده نیز تعلق گرفته است.

 

وی با بیان اینکه با مدیریت بهتر و قوی‌تر می‌شد جلوی این اتفاقات را گرفت، اظهار کرد: گزارشی مبنی بر کشته‌شدن زیر دست و پا نداشتیم، بنابراین به دلیل وجود ازدحام و شلوغی فوجود چنین اتفاقاتی هم طبیعی و هم غیرقابل پیش‌بینی بوده است.

 

سردار احمد‌ی‌مقدم با اشاره به بلیط رایگان سینما گفت: بهتر بود بلیط سینماها را به مدارس می‌دادند تا چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد به نظر می‌رسد غافلگیر شدند و فکر نمی‌کردند اقدام عمومی این گونه باشد اما با تجربه کسب شده بتوانند بهتر عمل کنند.

 

فرمانده ناجا با بیان اینکه مسئولان غافلگیر شدند و فکر نمی‌کردند چنین اقبالی صورت گیرد، تصریح کرد: ان‌شاءالله مسئولان بتوانند با توجه به تجربه‌ای که در این دوره کسب کرده‌اند نقاط ضعف را برای نوبت‌های بعدی برطرف کنند.

 

وی با اشاره به ناپدیدشدن مرزبانان افزود: ما همچنان نسبت به دولت و مرزبانان پاکستان معترض هستیم که چگونه در نقطه صفری مرزی ما کمین کرده و مرزبانان ما را اسیر می‌کنند. واقعا نوع برخوردی که پاکستان با مرزبانان کشور ما دارد قابل قبول نیست و دستگاه دیپلماسی ما نیز در حال پی‌گیری این مسئله هستند.

 

شایان ذکر است، همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان‌های سراسر کشور امروز 20 بهمن در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 341645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha