استقامت؛ لازمه ادامه راه انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: استقامت؛ لازمه ادامه راه انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، امروز (20بهمن) در اجلاس عمومی مجمع سالانه شوراهای بسیج اصناف استان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران الگوی مناسبی برای تمامی جوامع آزادیخواه و استقلال طلب در دنیا است.

 

وی رابطه اسلام و مردم را یک رابطه اعتقادی دو طرفه ذکر و تصریح کرد: ما بایستی در حفظ اسلام تلاش کنیم چراکه اسلام یک برنامه زندگی برای ارتقا و دستیابی به کمال زندگی است.

 

سردار نظری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اسلام است، بیان داشت: این ما هستیم که بدهکار انقلابیم و در این زمینه بایستی از شهدا، جانبازان و ایثارگران که جان خود را برای حفظ ارزش های انقلاب تقدیم کردند الگوبرداری کنیم.

 

وی رهایی از بند ذلت و خواری، جلوگیری از چپاول نفت و سایر سرمایه های کشور و جلوگیری از ایجاد و گسترش فساد در تمامی زمینه های اجتماعی و اقتصادی و اخلاقی را از دستاوردهای انقلاب اسامی ایران ذکر کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، استقامت را رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران طی دهه ها اخیر دانست و تصریح کرد: برای تحقق این امر؛ استقامت در سطوح امامت، مردم و دولتمردان و سایر بخش های اجرایی کشور بایستی وجود داشته باشد.

 

وی افزود: البته این امر همیشه در سطوح امامت و مردم وجود داشته و در سطوح دولتمردان با فراز و نشیبی همراه بوده است.

 


پایان پیام/

کد خبر 341649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha