برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در کانون های مساجد شهرستان مهریز

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره ارشاد شهرستان مهریز از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

سید رضا آقایی، رئیس اداره ارشاد شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ، ضمن تبریک فرا رسیدن 35 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهریز خبر داد.


وی افزود: در راستای اشنایی نسل جوان با خاطرات و اتفاقات دوران انقلاب نمایشگاه عکس امام و انقلاب در کانون های امام خمینی(ره) و امام سجاد (ع) خورمیز برپا شده است.


آقایی تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 تصویر از حوادث سال 57 از روزهای تبعید امام،لحظه های ورود ایشان به خاک وطن، استقبال پرشور مردم، امام در جمع یاران و تظاهرات مردم شهرهای مختلف بر علیه رژیم طاغوت به نمایش در آمده است.


وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره انقلاب در این شهرستان، گفت: این جشنواره ویژه دانش آموزان و به همت کانون فرهنگی و هنری امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.


رئیس اداره ارشاد شهرستان مهریز برگزاری مسابقه نقاشی در کانونهای شهدا، علمدار کربلا ،امام خمینی(ره) ،مسابقه فرهنگی در کانون ثارالله، گلباران قبور شهدا، و بیان خاطرات انقلاب در مسجد جامع مزویراباد در روز 21 بهمن ماه را از دیگر برنامه های این کانون ها برشمرد.


وی افزود: دو نمایشگاه کتاب فجر و طلوع فجر نیز توسط کانونهای ثارالله و ابوذر در مسجد امیرالمومنین و نگارخانه افرینش اداره برپا شده است.


آقایی اظهار داشت: در این نمایشگاه ها بیش از یک هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، تاریخی، روانشناسی، ادبیات و کودک با تخفیف 20 درصد در معرض دید علاقه مندان قرارگرفته است.
 

پایان پیام/

کد خبر 341685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha