22 بهمن، نمایش ولایتمداری مردم ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی، گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش ولایتمداری و عزت مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی است.

احمد شوهانی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز(20 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: امروز ملت ایران اسلامی همچنان بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حامی انقلاب و نظام و ولایت هستند.


وی، با بیان اینکه مردم ایران تا پای جان، پای انقلاب و دستاوردهای آن ایستاده اند، افزود: مردم در همه عرصه های انقلاب از جنگ تحمیلی و تحریم های دشمنان نشان داده اند که هیچگاه تحت تاثیر هیج توطئه ای قرار نمی گیرند و یار وفادار ارزش های انقلاب اسلامی هستند.


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی حاضرند برای دفاع از ارزش های که به خاطر آن انقلاب کرده اند حتی جان خود را بدهند، یادآور شد: حضور پر نشاط مردم ‌در ‌راهپیمایی 22 بهمن، پاسخی‌کوبنده به توطئه‌های‌دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.


شوهانی، با اشاره به اینکه در 22 بهمن سال جاری شاهد حضور بانشاط مردم استان ایلام در مراسم راهپیمایی خواهیم بود، ابراز کرد: مردم با حضور گسترده‌ خواهان رساندن صدای حق‌طلبی خود به گوش جهانیان در خصوص ایستادگی برای آرمان‌های انقلاب تا پای جان هستند.


وی، یادآور شد: امروز در این مسیر سخت که دشمنان برای جلوگیری از دست یابی به انقلاب اسلامی برای کشور ایجاد کردند شاهد عزم ملت برای حفظ انقلاب اسلامی بودیم.


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: غربی ها امروز ما را تحریم کرده اند تا بر رفتار مردم علیه انقلاب تاثیر گذار باشند و مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند اما وقتی مشارکت حداکثری مردم را در این راهپیمایی رقم می‌خورد توطئه های دشمن را خنثی می‌شود.


شوهانی، در پایان از عموم مردم ایران اسلامی به وی‍ژه مردم قهرمان استان ایلام برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha