وضعیت تبلیغات شهری گرگان مشخص شود

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه تا پایان سال مانده، وضعیت تبلیغات شهری گرگان مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد ابراهیم جرجانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان خطاب به شهردار اظهار داشت: اکنون وضعیت تبلیغات شهری و محیطی در وضعیت نامشخصی است که با توجه به نزدیک شدن سال نو باید وضع شهر را به چهره ای زیبا مبدل کنیم.


وی با طرح چند سوال از شهردار گرگان خواست: با توجه به اینکه چند روزی بیشتر از مسئولیت آقای صادقلو در شهرداری به عنوان شهردار گرگان نمی گذرد، ایشان اهداف و برنامه های خود در سطح خرد و کلان را جهت هماهنگی ها و تعاملات بیشتر و بهتر اعضای شورا و مردم با شهرداری بیان کنند.


جرجانی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‎های انجام شده، ترس و استرس در نیروهای شهرداری بیشتر از انگیزه آنهاست و انتظار می‎رود فعالیتی در شهرداری انجام شود که دلگرمی‎ در نیروهای شهرداری بیشتر شود.


رئیس کمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان خواهان بررسی عوامل انگیزشی پرسنل شهرداری شد و افزود: مدیران و همکاران در شهرداری باید با تدارک برنامه های ویژه شرایط مناسب تری برای تعاملات کارکنان این نهاد ایجاد کنند.
 

سبطی، رئیس کمیسیون بازرسی شورای شهر گرگان در پاسخ به اظهارات جرجانی گفت: اینکه برخی از همکاران در خصوص ترس و استرس در پرسنل شهرداری گرگان سخن می‎گویند باید بدانند ترس و استرس در پرسنل شهرداری گرگان برای بی‎نظم‎هاست و افراد منظم ترسی از چیزی یا کسی ندارند.


وی اینگونه اظهار نظر کردن ها را دخالت دانست و اذعان داشت: طرح چنین سوالات و اشارات به برخی امور، بیشتر دخالت است نه نظارت.


وضعیت سازمان حمل و نقل و ترافیک مشخص شود
در ادامه جرجانی تصریح کرد: اگر قرار است در سازمان حمل و نقل و ترافیک ادغامی صورت گیرد، بهتر است این امر زودتر پیگیری شود تا این سازمان از بلاتکلیفی درآید.


وی در خصوص استفاده از پارکینگ شهرداری گرگان گفت: طی روزهای گذشته، لیستی از افراد مجاز و غیرمجاز جهت استفاده از پارکینگ در جلوی در ورودی نصب کرده اند که به هیچ وجه شایسته کارکنان شهرداری نیست و امید است با مدیریتی صحیح این مشکلات به نحو احسن رفع شوند.

 

تصمیم گیری لوایح یکطرفه نباشد
علی کلاتی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه افزود: گاه لوایحی جهت تصمیم گیری به شورا آورده می شود که متأسفانه یکطرفه تصمیم گیری می شود.


وی اظهار داشت: اگر موضوعی نیاز به توافق و یا مذاکره با شهروند و یا طرف مقابل دارد این مذاکره باید با حضور طرفین انجام شود و توافق یا مذاکره صورت گرفته، به صورت مکتوب و یا در قالب یک صورتجلسه به شورا ارائه شود تا از تصمیم گیری های یک سویه و یکطرفه جلوگیری شود.


کلاتی خاطرنشان کرد: بر اساس مراجعات صورت گرفته در رابطه با کمیسیون های شهرداری و با توجه به تغییراتی که در استانداری به وجود آمده است، برخی کمیسیون ها مانند کمیسیون ماده هفت و کمیسیون تجدیدنظر هنوز نیروهای خود را معرفی نکرده اند که تأخیر در این امر موجب برگشت خسارت های ریالی به شهرداری می شود.


عضو شورای اسلامی شهر گرگان ضمن اشاره به استعفای عبدالرضا چراغعلی از ادامه کار در شورای و پیوستن علیرضا پزشکپور به عنوان نخستین عضو علی البدل به مجموعه شورا، گفت: روال در شورای شهر بر این بوده که در صورت خروج هر فرد از اعضای شورا، مسئولیت های وی به فرد جدیدالورود محول شود، ولی تا کنون این امر در خصوص خروج چراغعلی و ورود پزشکپور اتفاق نیفتاده است.


دستگاه های مجری توزیع سبدکالا مدیریت بیشتری کنند
در ادامه فدوی با اشاره به تصادفات و وضع ترافیکی، خواهان رسیدگی و ساماندهی میدان بسیج، تقاطع هزارپیچ، انتهای خیابان امام رضا و تقاطع آن با زیباشهر و تقاطع بلوار صیاد شیرازی شد و تصریح کرد: تعویق در رسیدگی به این امور، مشکلات بیشتری برای مجموعه و مردم پیش خواهد آورد.


در پایان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اعلام اینکه اعضای شورای شهر گرگان روز دوشنبه (21 بهمن) از تصفیه خانه فاضلاب شهر گرگان بازدید خواهند کرد، تأکید کرد: دستگاه های مجری توزیع سبد کالا با مدیریت بیشتر، سعی کنند از بروز مشکلات جانبی در این خصوص جلوگیری کنند.
 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 341705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha