287 طرح و پروژه عمرانی در قم افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام الله دهه فجر 287 طرح و پروژه عمرانی وشهری در قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارشخبرگزاری شبستان از قم، این مراسم امروز (20 بهمن) با حضور مسئولان استانی در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.
 

بنابر این گزارش محمدجواد دلاوری معاون عمرانی استاندار قم در این مراسم گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که در زمینه‌های عمران شهری، زیربنایی، کشاورزی، گردشگری، بهداشت درمان، فرهنگی، آموزشی و اداری است.
 

وی گفت: پروژه‌های مدیریت شهری با 157 پروژه و 29 میلیارد تومان اعتبار بیشترین سهم پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است و در بخش زیربنایی نیز 56 پروژه با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد به بهره‌برداری رسید.


دلاوری تاکید کرد: این پروژه‌ها شامل تامین آب آشامیدنی روستاها، ایجاد گازرسانی به روستاها، طرح‌های مخابراتی، بهسازی راه‌ها، پوشش آسفالت راه‌های روستایی، ایجاد تاسیسات مسکن مهر و... می‌شود.


معاون عمرانی استاندار قم تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های استان قم می‌توان به توسعه فضای سبز و بهسازی معابر شهری، استخر پرورش ماهیان سردابی، آبیاری پرفشار، احداث هتل و هتل آپارتمان در بحث گردشگری و... اشاره کرد.
 

دلاوری اذعان داشت: همچنین احداث مراکز بهداشتی و درمانی، احداث، بازسازی و نوسازی مدارس، احداث سالن ورزشی و مرمت بقاع متبرکه را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر است.
 

وی با اشاره به پروژه‌های بخش صنعت گفت: در این بخش نیز 12 طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر 157 میلیارد تومان اعتبار روز گذشته توسط استاندار قم افتتاح شد.
پایان پیام/

کد خبر 341707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha