بوستان ارغوان ویژه بانوان راه‌اندازی می‌شود/ ارتقا میزان فضای سبز قم

خبرگزاری شبستان: شهردار قم از راه‌اندازی بوستان ویژه بانوان خبر داد و گفت: بوستان ارغوان ویژه بانوان بوده که در میدان آزادگان قم دایر شده است که تا پایان سال افتتاح و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد دلبری امروز(20 بهمن) در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی شهر قم با اشاره به پروژه‌های شهرداری گفت: شهرداری212 پروژه با اعتباری بالغ بر116 میلیارد تومان را افتتاح کرده است.
 

وی افزود: 55 پروژه نیز شهرداری آماده کرده که به دلیل بارش‌های اخیر نتوانستیم آنها را افتتاح کنیم که تا پایان سال جاری همه آنها افتتاح خواهند شد.


دلبری گفت: از جمله مهمترین پروژه‌هایی که افتتاح شده‌اند می توان به پروژه‌های تملک املاک در مسیر، راه‌اندازی کارخانه پیشرفته تولید آسفالت، زیرسازی و آسفالت معابر، جدول‌گذاری و افتتاح ساختمان اداری شهرداری مرکز و.... اشاره کرد.


شهردار قم اذعان داشت: یکی از مسائل مهم در شهرداری توسعه فضای سبز است که در این زمینه هم 57 پروژه شامل ایجاد بوستان‌ها و تملک‌ها و بوستان‌های محلی انجام شده است.


وی بیان داشت: 20 بوستان محلی به بوستان‌های قم اضافه شده که میانگین فضای سبز قم را به 16 متر ارتقا داده است.


دلبری به احداث بوستان جوان اشاره کرد و گفت: بوستان جوان مهمترین این بوستان‌ها است و به علت بارش برف، امکان بهره‌برداری از فاز نخست آن در ایام دهه فجر نبود و در آینده نه چندان دور به بهره‌برداری می‌رسد.
 

وی گفت: این بوستان دارای 75 هکتار مساحت در فاز نخست است و فاز دوم آن نیز 75 هکتار خواهد بود که افتتاح خواهد شد.


شهردار قم از راه‌اندازی بوستان ویژه بانوان خبر داد و گفت: بوستان ارغوان ویژه بانوان بوده که در میدان آزادگان قم دایر شده است که تا پایان سال افتتاح و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.


دلبری در ادامه به پروژه‌های سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: سرانه ایمنی قم در این زمینه با استانداردها فاصله دارد و از این رو نیاز است تا تلاش جدی شود.
 

وی افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم 9 ایستگاه آتش‌نشانی را در دستور کار قرار دادیم که در این زمینه 79 میلیارد هزینه شده است.
پایان پیام/

کد خبر 341724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha