اجرای بالغ بر دو هزار و 800 برنامه در استان لرستان

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد دهه فجر لرستان از اجرای دو هزار و 800 برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی، اقتصادی وسیاسی در استان لرستان به مناسبت دهه فجر خبرداد.

علی دریکوند، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان و رئیس ستاد دهه فجر استان لرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در طول دهه فجر تعداد46کمیته و ستاد جهت برگزاری باشکوه دهه فجر انقلاب در لرستان فعالیت داشته اند.


وی افزود: جهت گرامیداشت هرچه باشکوهتر گرامیداشت دهه فجر انقلاب با مسئولان این ستادها و کمیته هاجلسات متعدد برگزار شد.


دریکوند اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل امده بیش از دو هزار و 800 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و سیاسی برای ایام الله دهه فجر در استان اجرایی شد.


این مقام مسئول عنوان کرد: از بین این همه برنامه بیش از 70برنامه شاخص وجود داشته است.


وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن راهپیمایی 22 بهمن گفت: انتظار می رود مردم فهیم استان لرستان در 35 امین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی حماسه بزرگ سیاسی را خلق کنند.


دریکوند اذعان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و ستاد هماهنگی دهه فجر استان از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی به منظور حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل می آورد تا با حضور خودشان یک بار دیگر ثابت کنند که همچنان عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام (ره) وشهدای والا مقام و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha