کانون اباصالح روستای منصور آباد افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: کنون فرهنگی و هنری اباصالح در روستای منصور آباد شهرستان میاندوآب با حضور اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در مراسم افتتاح کانون اباصالح روستای منصورآباد شهرستان میاندوآب، با بیان اینکه مساجد برترین مکان های فرهنگی و اجتماعی هستند، گفت: تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در مساجد یک گام برجسته فرهنگی است که می تواند در راستای احیای فرهنگ اسلامی پیشگام باشد.


وی افزود: در تربیت جوانان چهار رکن محیط، وارثت، خانواده و تاثیرگذار است که خوشبختانه جوانان ما از همه این ارکان برخوردار هستند ولی باید با برنامه ریزی مناسب هدای شوند.


بیگی اضافه کرد: فعالیت های مستمر و مداوم در احیای کانون های فرهنگی و هنری مساجد لازم است که باید مد نظر مسئولان کانون ها قرار گیرد.


این مسئول، با اشاره به اینکه کانون ها باید در راستای تبیین باورهای اسلامی و دینی با توجه به نیازهای روز جامعه تلاش کنند، تصریح کرد: اجازه ندهید مشکلات مادی فعالیت های کانون را متوقف کند چرا که در سخت ترین شرایط نیز با اخلاق نیکو می توان کارهای شایسته را به فعلیت رساند.


گفتنی است، در پایان مراسم به مناسبت ایام الله دهه فجر کیکی انقلاب در بین اعضای کانون ها پخش و از پدر بزرگوار شهید روستای منصور آباد نیز تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • شهريار IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    آرزوي موفقيت و کاميابي مسولين و اعضاي کانون فرهنگي هنري اباصالح منصورآباد را از خداوند متعال خواستاريم.