22 باب کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام الله دهه فجر22 باب کانون فرهنگی هنری در سطح استان و خانه دیجیتال کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد یعقوبیه اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی چشمه نور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ظهر امروز( 20 بهمن) در مراسم افتتاح این کانون ها و خانه دیجیتال، اظهار داشت:‌ خانه دیجیتال کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد یعقوبیه اردبیل، نهمین خانه دیجیتال استان و اولین خانه دیجیتال شهرستان اردبیل می باشد.


وی، با بیان اینکه برای اولین خانه دیجیتال اردبیل بالغ بر 30 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: در تلاش هستیم تا با همکاری هیئت امناهای مساجد سطح استان و محلات تعداد خانه های دیجیتال استان را افزایش دهیم و در این راستا دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل تلاش های جدی و مثمرثمری را انجام داده اند.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به اینکه بازیهای پاک به همراه اینترنت پاک در خانه های دیجیتال موجود می باشد، ادامه داد: در خانه های دیجیتال سطح استان بازی هایی که مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جنبه آموزشی و فرهنگی دارد، قرارداده شده است.


چشمه نور، با یادآوری اینکه در خانه های دیجیتال زمینه آموزش مفاهیم دینی و فرهنگی برای نوجوانان و جوانان توسط مربیان فراهم شده است، ابراز داشت: به جرات می توان گفت که خانه های دیجیتال کار عظیم فرهنگی برای مقابله با تهاجم نرم دشمن است.


این مقام مسئول، از همکاری ها و تلاش های هیئت امنا و امام جماعت مسجد یعقوبیه اردبیل قدردانی کرد و گفت: مساجد پتانسیل بالایی برای اجرا و برگزاری کارهای فرهنگی دارد چراکه مسجد تنها مکانی به شمار می رود که توانایی مقابله همه جانبه با توطئه های فرهنگی دشمن را دارد.


چشمه نور، از افتتاح 22 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت: با این افتتاح ها، تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به 420 باب افزایش پیدا می کند که با تحقق این مهم، از برنامه پنجم توسعه نیز جلوتر می باشیم.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اعلام اینکه برای راه اندازی این 22 باب کانون فرهنگی هنری، بالغ بر 20 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در خط مقدم جبهه فرهنگی می باشند و به همین خاطر لازم است که حمایت های مطلوبی از این کانون ها انجام شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 341760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha