خانه دیجیتال کانون صادق آل محمد شهرستان خلخال افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر خانه دیجیتال کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد شهرستان خلخال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، عصر امروز(20 بهمن) در مراسم افتتاح خانه دیجیتال کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد یعقوبیه اردبیل، اظهار داشت: خانه دیجیتال کانون صادق آل محمد شهرستان خلخال امروز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود.


وی، با اعلام اینکه در ایام الله دهه فجر 2 خانه دیجیتال افتتاح می شود، افزود: علاوه بر این مهم 22 باب کانون فرهنگی هنری نیز همزمان با این ایام افتتاح می شود که امیدواریم این کانون های نیز بتوانند در راستای رسالت عظیم فرهنگی خود اقدامات مطلوبی انجام دهند.


سقا، برگزاری یادوراه شهدا در مسجد هاشمیه سلمان اباد به همت کانون فرهنگی هنری شهید رجایی و اجرای برنامه نمایشی توسط کانون انتظار سبز وی‍ژه خواهران را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای امروز عنوان کرد و گفت: در طول دهه فجر 30 گفتمان انقلاب اسلامی در سطح استان اردبیل به همت کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود که امروز نیز بعد از نماز مغرب در شهرستان های بیله سوار و نمین این برنامه برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ضرورت احیای کارکدهای مختلف مسجد را یادآور شد و بیان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان سنگری برای مبارزه با تهاجم فرنگی به شمار می روند که ضرورت دارد بیش از پیش از سوی مسئولان حمایت لازم را انجام دهند.


این مقام مسئول، حضور تمامی گروه های سنی در برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت مسجد را یادآور شد و بیان داشت: این مهم ظرفیت بزرگی برای تبیین و شکل گیری شخصیت ها محسوب می شود و ما می توانیم با اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و دینی زمینه جذب و جلب عموم مردم به مساجد را فراهم کنیم.


سقا، خواستار کیفیت بخشی به برنامه های کانون های فرهنگی هنری شد و گفت: جوان‌سازی کانون فرهنگی مساجد یکی از خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری است که باید در راستای تحقق این مهم تلاش های وافری انجام شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 341774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha