انتشار نسخه فارسی کتاب" قهرمانان و فلسفه " قطعی شد

کتاب" قهرمانان و فلسفه " که طی سال های گذشته توسط انتشارات جان ویلی اند سانز به بازار کتاب راه پیدا کرد، به زبان فارسی منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری کتاب" قهرمانان و فلسفه " که طی سال های گذشته توسط انتشارات جان ویلی اند سانز به بازار کتاب راه پیدا کرد، به زبان فارسی منتشر می شود.

علی کربلایی مهدی مترجم کتاب "قهرمانان و فلسفه" با تاکید بر اینکه مراحل آماده سازی این کتاب به پایان رسیده است ، در گفت و گو با مرکز تولید انیمیشن حوزه هنری گفت: این اثر که مفاهیم و مضامین فلسفی آثار زیادی را مورد بررسی قرار داده است شامل مجموعه مقالاتی است که توسط دیوید جانسون گرد آوری شده است.

وی افزود: این کتاب برای کسانی که علاقمند به سینما ،فلسفه و تهیه آثار بصری هستند مفید است چراکه به آنها آموزش می دهد که چطور با نگاه فلسفی می توان فیلم ساخت و یا حتی به تماشای آن نشست.

کربلایی مهدی ضمن بیان اینکه موضوع " قهرمانان " یکی از مسایلی است که از جنبه فلسفی قابل بررسی و تحلیل است اذعان کرد: خوانندگان این کتاب به واسطه مطالعه این اثر به ارتباط بین مضامین فلسفی با فیلم ها وسریال ها پی خواهند برد و اینکه چگونه می توانیم با آثار بصری، محتوای فکری خود را به دیگران منتقل کنیم را می آموزند.

پایان پیام/

 

کد خبر 341948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha