22 بهمن روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی در برابر قدرت منطق ایران است

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در بیانیه ای اعلام کرد: یوم الله 22 بهمن"؛ روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی و طواغیت در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در بیانیه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان آمده است: در گذر سه دهه از حیات پر صلابت انقلاب اسلامی که نوید بخش پیشرفت و عدالت برای همه ملت شریف ایران اسلامی است؛ با الهام از قرآن کریم، سنت شریف نبوی صلی الله علیه و آله و سلم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء، ملت سرافراز ایران اسلامی پرنشاط و مقتدر، سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خویش را پشت سر می گذارد و در شوری دیگر بهار آزادی و آزادگی را با حضور در آئین های یوم ا... 22 بهمن، پاس میدارد.


این بیانیه می افزاید: یوم الله 22 بهمن"؛ روز شکست "منطق قدرت" استکبار جهانی و طواغیت در برابر "قدرت منطق" ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام وکشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.


در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون که به لطف پروردگار متعال، سی و پنج سال از انقلاب ظفرمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می گذرد، اندیشه های تابناک آن حکیم جاودانه، فکر و دل همه ی ایرانیان را سرشار از عدالت طلبی، استکبار ستیزی و پیشرفت ساخته و تداوم رهبری مدبرانه و مقتدرانه این انقلاب عظیم بدست خلف صالح امام راحل عظیم الشأن، مقام عظمای ولایت، حضرت آیت العظمی خامنه ای مد ظله العالی، عزت و عظمت ایران اسلامی هر روز بیشتر از روز پیش در نزد جهانیان تجلی می نماید.


آری کلام و تدبیرش همان کلام خمینی کبیر است!
ملت همیشه در صحنه، بیدار و آگاه ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.


این بیانیه اضافه می کند: و اکنون ملت رشید و حق باور ایران اسلامی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به پاس عنایات بی پایان پروردگار و به شکرانه سالروز شور و شوق استقامت، آزادگی و شهامت، تلاش و سازندگی و بالندگی ملی با حضور گسترده در مراسم راهپیمائی یوم ا... 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمانهای بلند امام راحل، شهیدان گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در صفوفی متحد؛ حماسه سیاسی را در سال 1392 کامل و یکبار دیگر یأس و نومیدی را برای دشمنان به ارمغان خواهند آورد و یکپارچه نفرت و انزجار خود را از استکبارجهانی اعلام خواهند نمود.


ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از مردم غیرتمند و انقلابی استان می خواهد در سی و نجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، پرشور تر از همیشه در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن سالجاری شرکت نموده و با مشارکت گسترده و یکپارچه خویش علاوه بر تأکیر بر هویت ملی و پافشاری بر تحقق منافع ملی و تقویت مذاکره کنندگان در مذاکرات هسته ای از منویات مقام معظم رهبری ؛ حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای «مدظله العالی» و اصول اساسی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی دفاع کنند و یکبار دیگر با حضور کم نظیر خود پاسخ مناسب به هرگونه ماجراجویی آمریکایی ها علیه انقلاب و نظام ایران داده شود و اقتدار و عظمت ملت هوشیار ایران برجهانیان ثابت شود.

وعده ما: سه شنبه راهپیمایی یوم ا... 22 بهمنـ سراسر استان پرافتخار گلستان


پایان پیام/

 

کد خبر 341998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha