خودباوری مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: خودباوری و استقلال ایران اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مصطفی مشایخی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم جشن انقلاب که به همت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه برگزار شد، گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از ناکامی در جنگ سخت روی به وارد کردن جنگ روانی و نرم در کشور کرده تا بتواند گوشه هایی از شکست های پی در پی خود را جبران کند.


وی افزود: ملت شهید پرور ایران اسلامی با همه تهدیدات و تحریم های استکبار جهانی مقابله کرده و همواره سربلند و پیروز بیرون آمدند.


مشایخی به موفقیت دانشمندان جوان علم هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: دانشمندان ایران اسلامی پس از 35 سال به فناوری پیشرفته این علم دست یافتند و این در حالی است که محققان و دانشمندان فرانسه بعد از 500سال انقلاب این کشور به علم هسته ای دست پیدا کردند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد:‌ ملت و نظام جمهوری اسلامی که در حال الگو شدن برای کشورهای اسلامی است ضمن دستیابی به قله‌های علم و تکنولوژی و پیشرفت همه‌جانبه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، هنری، علمی، نظامی و سیاسی و برخورداری از بهترین مردم‌سالاری دینی و اقتدار ملی در حال تبدیل شدن به قدرت اول منطقه است.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: اکنون با توجه به اینکه دشمن زبون و زخم خورده انقلاب اسلامی عجز و ناتوانی خودش را در خصوص جلوگیری از پیشرفت در زمینه فن‌آوری هسته‌ای نظام اسلامی اعلام کرده وظیفه همگان است که در دفاع از فرمایشات راهبردی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در خصوص نرمش قهرمانانه و گفتمان منافع ملی، به خصوص در جریان مذاکرات هسته‌ای با وحدت و انسجام داخلی بین آحاد مردم و مسئولان این مسیر را به سر منزل مقصود رهنمون سازیم.

 

لازم به ذکر است، کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه در ایام الله دهه فجر هر شب از یک مسئول برای سخنرانی دعوت می کرده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 342058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha