دشمنی های استکبار ریشه در انسجام و رشد و پیشرفت ملت ایران دارد

خبرگزاری شبستان: رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ریشه تمام عداوتهای بیگانگان را باید در این نکته یعنی انسجام مردم برای الگوسازی و رشد و پیشرفت همه جانبه کشور جستجو نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام آل هاشم عصر (20 بهمن)در یادواره سرداران شهید سپاه،ارتش و نیروی انتظامی شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین و خانواده معظم شهدا در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  با اشاره به دوران ستم شاهی و مشکلات ملت ایران گفت: دوران ستم شاهی دوران ذلت و خواری ملت ما و بندگی و بردگی ما برای بیگانگان و استعمارگران شرق و غرب عالم بود و ما از خود اختیار هیچ کاری را نداشتیم و شاه ما بنده آمریکا و استکبار بود.


وی افزود: امام راحل با درک شرایط دوران طاغوت قیام خود را از خرداد 1342 با اعتراض به قوانین شاه آغاز کرد و با روشنگری و بیدار کردن توده مردم قیام جهانی خود را آغاز کرد.


رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با اتحاد و همدلی مردم و با قدرت ایمان و اراده راسخ و هدایت های امام بزرگوارمان انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 پیروز و طومار پادشاهی 2500 ساله از این رخت بست.


وی خاطرنشان کرد: امام راحل شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را تمام و کمال با انقلاب اسلامی خود در جامعه ایران محقق کرد و قدرت خودباوری و ایستادگی را به ملت بزرگ ایران تزریق و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را در جامعه نهادینه کرد.


آل هاشم با اشاره به ثمره های انقلاب اسلامی ایران گفت: بیداری اسلامی که ما امروز شاهد آن هستیم یکی از ثمرات انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل است که امروز کشورهای اسلامی را در بر گرفته است.


وی افزود: بیدار کردن دلهای مُرده جهانیان در مبارزه با استکبار و طاغوت ثمره دیگر انقلاب اسلامی است که ما امروز در سراسر دنیا و حتی در آمریکا شاهد آن هستم و مردم با قدرت از حقوق خود دفاع و خواستار آن هستند.


رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: القای روحیه امید و عدم وابستگی کشور به قدرت های دنیا،امام را شخصیتی برجسته و والا معرفی نموده که در طول تاریخ نام و یاد ایشان همواره در نسل های بعدی انقلاب جاودان خواهد بود.


وی در ادامه با اشاره دستاوردهای مختلف کشور در عرصه های مختلف گفت: شناخت و آگاهی دشمنان از توانمندی ها و ظرفیتهای ایران و ایرانی برای دستیابی به جایگاه برتر و کسب همین موفقیت ها بوده و هست که نگرانی او را در پی‌داشته است.

 

آل هاشم تاکید کرد: ریشه تمام عداوتهای بیگانگان را باید در این نکته یعنی انسجام مردم برای الگوسازی و رشد و پیشرفت همه جانبه کشور جستجو نمود.


وی اظهار کرد: هرگز نباید اجازه بدهیم که تبلیغات رسانه ای از جمله ماهواره ها وکسانی که با هزاران شگرد گوناگون تلاش دارند، تا منافع مردم و کشور بزرگ ایران را هدف قرار دهند، ما را فریب داده و از مسیر خود منحرف سازد.


رئس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش رهبری فرزانه انقلاب گفت: اگر ما امروز ایران مقتدر در منطقه و حتی دنیا داریم به برکت هدایت ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.


وی رمز اقتدار و صلابت ایران اسلامی را بصیرت و ولایت دانست و عنوان کرد: ملت ما با بصیرت و هوشیاری و پیروی از ولایت همچنان قدرتمند و با اقتدار ایستاده و دشمنان از توطئه های خود طرفی نخواهند بست.


در این یادواره شهدا که به همت پایگاه امام موسی کاظم(ع) حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا سپاه شاهرود و تیپ 158 تکاور شهید کشاورزیان برگزار شد مسئول کانون بسیج مداحان شاهرود علی اکبر نظری به مرثیه سرایی در وصف شهدا و مولودی خوانی پرداخت.


به گزارش روابط عمومی سپاه استان سمنان،لازم به ذکراست این یادواره به یاد سرداران شهید سپاه، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی از جمله سرداران شهید حسین عرب عامری، حسین غنیمت پور،کشاورزیان،علیاری،پژوهنده و 20 سردار شهید دیگر سپاه اسلام برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 342083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha