زنان دوران انقلاب، زینب های نسل امروز هستند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: اگر زنان دوران انقلاب نبودند اسرار و رشادت های انقلاب برای نسل امروز تبیین نمی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در مراسم افتتاح کتابخانه کانون فرهنگی و هنری شهید باکری روستای کشتیبان ارومیه، گفت: رسالت امروز زنان بسیار حساس تر است چراکه باید در برابر خطرات جنگ نرم فرزندان خود را با بصیرت و آگاهی پرورش دهند.


وی افزود: زنان و جایگاه برجسته آنان در تعایم اسلامی و قرآنی بر همه آشکار است و باید زینب گونه در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و ملی در جامعه تلاش کنند.
 

بیگی، زنان را پایه های تربیتی در هر جامعه دانست و گفت: این قشر از جامعه باید آگاه باشند و با افزایش بصیرت خود نسلی به جامعه تحویل دهند که در مسیر مستقیم ولایت حرکت کنند زیرا جوانان امروز مدیران کارآمد فردا هستند.


گفتنی است، کتابخانه کانون فرهنگی و هنری روستای کشتیبان ارومیه در فضایی بالغ بر 100 متر مکعب و با 30 هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف دینی، فرهنیگ، هنری و مذهبی فعالیت خود را آغاز کرد.


همچنین قول مساعدت از طرف مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در راستای تجهیز قرائت خانه این کتابخانه در کوتاه ترین زمان ممکن مژده به مردم این روستا بود.


اجرای تئاتر انقلابی و همچنین سرود و تجلیل از مادر شهید که از فعالان خواهر این کانون می باشد نیز از برجستگی های ایم مراسم به شمار می آید.


لازم به ذکر است، کتابخانه کانون شهید باکری آماده پذیرایی از خواهران و برادران عضور کانون می باشد و دو کتابدار نیز برای ارائه خدمات در این کتابخانه تعیین شد.


پایان پیام/

کد خبر 342217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha