اکران 10 فیلم فجر در گلستان/ استقبال بیش از 3 هزار گلستانی از جشنواره

خبرگزاری شبستان: مدیر پردیس سینمایی کاپری گرگان از استقبال بیش از 3 هزار نفر علاقمندان به عرصه سینما از فیلم های منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این سینما خبر داد.

مهدی صفایی، مدیر پردیس سینمایی کاپری گرگان، شب گذشته (21 بهمن) در حاشیه برگزاری پنجمین شب برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در 5 روز برگزاری این جشنواره، بیش از 3 هزار نفر از علاقمندان به عرصه سینما، منتقدان، بازیگران عرصه تئاتر و سینما و پیشکسوتان از فیلم های منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این سینما دیدن کردند.


وی با بیان اینکه در 5 روز اول این جشنواره در استان 10 فیلم در 20 سانس اکران شد، افزود: دو ساعت بعد، مهرآباد به کارگردانی علیرضا فرید، قصه ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، فردا ایمان افشاریان و مهدی پاکدل، خانه پدری به کارگردانی کیاونش عیاری، زمستان آخر به کارگردانی سالم صلواتی، همه چیز برای فروش به کارگردانی امیر ثقفی، سیزده به کارگردانی هومن سیدی، گنجشکک اشی مشی به کارگردانی درخشنده فروزش طالبی، لامپ 100 به کارگردانی سعید آقاخانی و چند متر مکعب عشق به کارگردانی جمشید محمودی از فیلم های اکران شده در این مدت برگزاری جشنواره در سینما کاپری گرگان بوده است.


صفایی با اشاره به اقدامات تبلیغی انجام شده برای این جشنواره استقبال مردم را چشمگیر خواند و تصریح کرد: از آغاز این جشنواره تا کنون، یکصد هزار پیامک اطلاع رسانی با همکاری شرکت سیمرغ ارسال شده است.


سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از پنجشنبه (17 بهمن) در سالن شماره یک پردیس سینمایی کاپری گرگان آغاز به کار کرده و تا شنبه (26 بهمن) سال جاری ادامه دارد.


پایان پیام/

کد خبر 342367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha