بیش از250خبرنگارخارجی و1800خبرنگار داخلی سیل عظیم جمعیت را ثبت می کنند

خبرگزاری شبستان: از صبح امروز و در مراسم سی و پنجمین سالگرد انقلاب کبیر اسلامی ایران بیش از250خبرنگار و عکاس و تصویربردار از شبکه های خبری خارجی و 1800 خبرنگار ایرانی در حال ثبت این واقعه تاریخ هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، در مسیرهای ده گانه راهپیمایی 22 بهمن امسال صدها خبرنگار و عکاس و تصویربردار در حال ثبت این واقعه تاریخی هستند.

بنابراین گزارش، در مسیرهایی چون از بزرگراه آیت الله سعیدی تا میدان آزادی، از میدان فردوسی تا میدان آزادی، از میدان ولیعصر(عج) تا میدان آزادی و از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی صدها خبرنگار و عکاس و تصویر بردار در حال ثبت جوش و خروش صدها و هزاران ایرانی وفادار به انقلاب اسلامی هستند.

این خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان که از سراسر شبکه های خبری دنیا راهی تهران شده اند هر کدام در حال گزارش گرفتن از سیل خروشان مردمی هستند.

براساس آمارهای منتشر شده بیش از 250 خبرنگار و عکاس و تصویربرداران از شبکه های خبری خارجی در حال ثبت جوش و خروش راهپیمایان امسال هستند و باقی حاضران در صحنه از شبکه های خبری داخلی چون وبسایت های خبری و خبرگزاری ها و روزنامه ها و شبکه های تصویری هستند که تعداد آنها در سراسر کشور به 1800 خبرنگار ایرانی می رسد.

تعدادی از خبرنگاران رسانه های خارجی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان از تعداد زیاد راهپیمایان سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ابراز شگفت زدگی کردند و همگی بر این نکته اتفاق نظر داشتند که در مراسم امسال چندین برابر سال های گذشته ایرانیان برای گرامی داشت یاد و خاطره روز بزرگ انقلاب اسلامی در خیابان های تهران حاضر شده اند.

گفتنی است راهپیمایان از شمال و جنوب و شرق تهران راهی غربی ترین نقطه این شهر یعنی میدان آزادی می شوند تا ساعت 10 با حضور در اطراف این میدان رشادت های نسل انقلاب را گرامی بدارند.

پایان پیام/

کد خبر 342382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha