یادواره شهدای خط شکن زنجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواری شهدای خط شکن زنجان با عنوان"صنوبران سرخ پایداری" شب گذشته (21 بهمن) با حضور رئیس مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، یادواری شهدای خط شکن زنجان یادآور رشادتهای شهدای والفجر 8 از سوی کانون تخصصی شهدای هسته ای استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد.


در این مراسم رئیس مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: ملت ایران زیربار شکنجه های رژیم طاغوت رفتند ولی ذلت را قبول نکردند.


سردار ابوالفضل مسجدی خاطرنشان ساخت: بسیاری از انقلابیون در زندانهای طاغوت زیرشکنجه های ساواک به شهادت رسیدند و ما اکنون استقلال و اقتدار خود را مدیون خون این شهدا هستیم.
 

وی در ادامه به توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان اسلام و نظام همیشه برای سرنگونی نظام برنامه ریزی می‌کنند اما توطئه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.
 

به گفته وی، شهدای دین اسلام و کشورمان در راه خدا جان خود را فدای دین اسلام کردند چرا که آنان فرمان ولی فقیه را لبیک گفتند و در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند.


مسجدی در ادامه عملیات والفجر 8 را یکی از مهمترین عملیات‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در این عملیات رزمندگان باید از رودخانه‌ای به طول 95 کیلومتر عبور می‌کردند.
 

رئیس مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه بارها غواصان برای شناسایی منطقه وارد آب شدند، افزود: تعدادی از این غواصان مربوط به غواصان تیپ نجف و لشکر 31 عاشورای شهر زنجان بودند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 342386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha