پاسداری مردم از انقلاب اسلامی در راهپیمایی به نمایش در آمد

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداری مردم از انقلاب اسلامی در راهپیمایی امروز مردم اصفهان به نمایش در آمد.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در انتخابات اظهار داشت: مردم اصفهان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بار دیگر یک حماسه ایجاد کرده و در راهپیمایی حضور پرشوری داشتند.
 

وی افزود: ‌باید بگویم در راهپیمایی امروز مردم، شعور و شور انقلابی مردم در کنار قدرت و شادابی آنها قرار گرفته بود و مردم ما امروز آن را به همه نشان دادند.
 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشور در سال‌های گذشته بیان داشت: حضور امروز مردم نشان داد که با وجود تحریم‌ها، فشارها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، مردم همواره پای این انقلاب ایستاده‌اند.
 

وی گفت: امروز صحنه‌های بسیار زیبایی به چشم من می‌خورد و بسیاری از پدران انقلاب، فرزندان خود را به راهپیمایی آورده و تلاش کردند که آنها را با فضای انقلاب اسلامی آشنا کنند.
 

حجت‌الاسلام سالک گفت: حضور پرشور مردم از سنین مختلف نیز از نکات جالب راهپیمایی امروز مردم اصفهان به شمار می‌رفت و من بسیاری از پیرمردها و پیرزن‌های اصفهان را دیدم که به راهپیمایی آمده بودند.
 

وی خاطرنشان کرد: ‌مردم اصفهان و کشور با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، اعلام کردند که پاسدار خون شهدا و انقلاب هستند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 342581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha