بیانیه تقدیر کمیته مساجد ستاد دهه فجر فارس بابت حضور حماسی مردم

خبرگزاری شبستان: دبیرخانه کانون های مساجد و خبرگزاری شبستان استان فارس در بیاینه ای مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، کمیته مساجد ستاد دهه فجر، دبیرخانه کانون های مساجد و خبرگزاری شبستان استان فارس در بیاینه ای مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند، در این بیاینه آمده است: اینجا ایران است، دیار شیرانی که توانستند دیو سپید شرق و غرب را به زانو در آورده و انقلابی به بزرگی تاریخ معاصر این مرز و بوم رقم زنند.


در ادامه این بیانیه آمده است: درود و سلام به روح پاک خمینی کبیر (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی؛ عزتی که امروز ایران اسلامی شاهد آنست از برکات از خودگذشتگی این عزیزان بود.


این بیانیه می افزاید: مساجد به عنوان پایگاه های اصلی انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته مورد توجه باشند و امروز فرمایش رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در خصوص توجه به کانون های مساجد مبیین همین مسئله است که با تیز بینی مثال زدنی رهبری بصیر انقلاب مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.


کمیته مساجد ستاد دهه فجر، دبیرخانه کانون های مساجد و خبرگزاری شبستان استان فارس ضمن تقدیر از ملت غیور و شهید پرور ایران و فارس قهرمان بابت ایجاد حماسه ای بزرگ و درخور شان ایران اسلامی که باعث نومیدی و یاس دشمن زبون شد، در ادامه می افزایند: دشمن دون همواره با هدف قرار دادن ارزش های انقلاب سعی می کند تا مردم را از انقلاب جدا کند، اما هر بار جوابی محکم تر از گذشته از مردم دریافت می کند.


خاطر نشان می شود، ریاست کمیته مساجد و همچنین سرپرستی نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس به عهده حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس است.


پایان پیام/

کد خبر 342744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha