اکران " اشباح" و "حق سکوت" در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: در نهمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر، اشباح و حق سکوت از آثار مهرجویی و نائیجی در کرمانشاه اکران می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اکران 20 فیلم راه یافته به جشنواره، نهمین روز برگزاری خود را در کرمانشاه می گذراند.


براساس جدول زمانبندی و پخش فیلم های جشنواره،" اشباح" جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی امروز(24 بهمن) در سانس های 10، 16و 20 به روی پرده می رود.

 

در این فیلم مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده، امیرعلی دانایی و احمد یاوری‌شاد به نقش آفرینی می پردازند.


همچنین "حق سکوت" به کارگردانی محمد هادی نائیجی همزمان با اکران اشباح در سانس های 14، 16 و 22 در سینما آزادی کرمانشاه اکران می شود.

 

در این فیلم سینمایی که روایتگر یک روحانی مبلغ است که در گیر اتفاقاتی می شود، چهره ای جدید از روحانیون به تصویر کشیده می شود که برای مخاطبان سینما تازگی دارد.


در فیلم سینمایی "حق سکوت"که اولین تجربه سینمایی نائیجی است و در بخش نگاه نو جشنوراه حضور دارد، حسام محمودی فرید، شیرین اسماعیلی، باقر سروش و… به نقش آفرینی می پردازند.


گفتنی است، پرونده اکران فیلم های جشنواره فجر فردا(25 بهمن) با نمایش جینگو اثر تورج اصلانی و معراجی ها ساخته مسعود ده نمکی در کرمانشاه به کار خود پایان می دهد.


پایان پیام/

 

کد خبر 343118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha