اعزام بیش از 1800 دانش آموز بسیجی بوشهر به راهیان نور

خبرگزاری شبستان: سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بوشهر گفت: بیش از یک هزار و 800 دانش آموز بسیجی به اردوهای راهیان نور مناطق جنگی اعزام می شوند.

سرگرد عبدالرضا دشتی، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بوشهر، صبح امروز (26 بهمن)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، گفت: دانش آموزان بهترین ظرفیت برای پیشرفت نظام در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستند.

 

وی افزود: دانش آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بود بازدید کردند.

 

وی تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

 

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بوشهر، اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

 

سرگرد دشتی، بیان داشت: تمام نیروهای آموزش و پرورش و دانش آموزان به عنوان سرباز ولایت در کنار بسیج و سپاه در همه عرصه‌ها فعال خواهند بود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 343436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha