30آبان زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس درشهرستانهای تفت و میبد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد در 30 آبان سال جاری ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امروز ( 26 بهمن) در نشستی از برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد در 30 آبان ماه سال جاری خبر داد.


وی افزود:بر اساس اطلاعیه شماره 1 ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان این دوره انتخابات، از تاریخ 22 شهریورماه آغاز می شود.


طالبی اظهار داشت : افرادی که به موجب ماده 29 قانون انتخابات برای داوطلب شدن باید از سمت خود استعفا دهند، تنها تا 22 اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا پس از استعفا، تأییدیه لازم مبنی بر پذیرش استعفا و عدم اشتغال در آن مسئولیت را دریافت کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: ستاد انتخابات استان، هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان های تفت و میبد نیز در موعد قانونی تشکیل و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.


لازم به ذکر است،انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه تفت و میبد در پی در گذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید جلال الدین یحیی زاده نماینده این دو شهرستان در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در 20بهمن سال 91 برگزار می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 343488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha