کمیته امداد در زمینه اشتغال گام های موثری در کشور برداشته است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون با ابراز رضایت از نحوه پرداخت تسهیلات و اجرای طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد اقدامات این نهاد در زمینه اشتغالزایی را قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسن طائی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، امروز(27بهمن) در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال کمیته امداد در یاسوج، از نحوه پرداخت تسهیلات و اجرای طرح های اشتغال، همچنین نظارت بر اجرا و تداوم طرح ها ابراز رضایت کرد.

 

وی اظهار داشت: کمیته امداد در زمینه اشتغال گام های موثری در کشور برداشته که این اقدامات در راستای توانمندسازی مددجویان قابل تقدیر است.

 

طائی طرح کیف و کفش چرم یکی از مددجویان کمیته امداد را طرح بزرگی عنوان کرد که قابل رقابت با بازارهای خارجی است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد استان در زمینه اشتغال، گفت: کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان اقدامات موثری از جمله اجرای طرح های اشتغال زایی را در دستور کار دارد.

 

سیدغلامرضا متقی اظهار داشت: در همین راستا براساس توان، استعداد و ظرفیت مددجویان برای اجرای طرح های اشتغال، تسهیلات اشتغال زایی به آنها ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: آموزش و سپس اجرای طرح های اشتغال برابر نیازسنجی هر منطقه و نظارت بر اجرا و تداوم طرح از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای اشتغال مددجویان است.

 

متقی تأکید کرد: با مشاوره و آموزش های لازم قبل از اجرای طرح و نظارت های مستمر بر طرح ها، ریسک پذیری طرح ها در کمیته امداد به حداقل رسیده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش ما این است که زمینه رقابت پذیری تولیدات طرح های مددجویان با سایر تولیدات مشابه را در سطح فرامنطقه ای فراهم آوریم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 343840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha