حفظ ارزش های اسلامی در مدیریت کمیته امداد یک اصل است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:حفظ ارزش های اسلامی در مدیریت کمیته امداد یک اصل است که باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، امروز ( 1 اسفند) در دیدار با کارکنان کمیته امداد شهرستان بهمئی، گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت تمام تلاش خود را به کارخواهد بست.

 

متقی تصریح کرد: حفظ ارزش های اسلامی در مدیریت کمیته امداد یک اصل است که باید رعایت شود.

 

وی کارکنان را به فراگیری علوم و فن آوری روز دعوت و بیان داشت: کارمندان پاسخگویی درست و به موقع به مکاتبات را در برنامه های کاری خود قرار داده و اتحاد و صمیمیت و همدلی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

این مسئول افزود: در هر شهرستان متناسب با فرهنگ آن منطقه زیرساخت ها فراهم و بسته های فرهنگی پیچانده شود و به تمام خدمات پیوست فرهنگی داده شود.

 

وی گفت: در راه خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان براساس اولویت و عدالت و بدون تبعیض بین جامعه هدف انجام وظیفه نماییم.

 

متقی با اشاره به اینکه هنر مدیر این است که ناهماهنگی را به هماهنگی تبدیل نماید، گفت: جهت جلب اعتماد بیشتر بین مردم و توسعه مشارکت های مردمی باید خدمات کمیته امداد اطلاع رسانی و شفاف تر شود.

 

محمد محمدی، مدیرکمیته امداد شهرستان بهمئی در این دیدار، با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد این شهرستان، گفت: با فرهنگ سازی در زمینه اشتغال و پرداخت زکات پیشرفت خوبی در شهرستان حاصل شده و امیدواریم که روز به روز شاهد پیشرفت بهتر و بیشتر در همه زمینه ها باشیم.

 

در ادامه این دیدار، مدیرکل کمیته امداد استان به درخواست های تعدادی از مددجویان متناسب با نیاز و خواسته های آنان دستورات لازم را ارئه داد.

 

گفتنی است در این سفر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران شهرستان بهمئی دیدار کرد.

 

پایان پیام/




 

کد خبر 345326

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha