14 اسفند آغاز جشن نیکوکاری/ 541 پایگاه در گلستان برپا می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از برپایی 541پایگاه ثابت، سیار و پایگاه بسیج مقاومت در روز جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری در روزهای (14، 15 و 16 اسفند) سال جاری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، امروز (28 بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن نیکوکاری در سه روز متوالی برگزار می شود، گفت: (14 اسفند) جشن نیکوکاری در مدارس، (15 اسفند) برپایی پایگاه هایی در سطح میادین شهری و (16 اسفند) برپایی پایگاه های جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی در مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود.


وی با اعلام اینکه تعداد 157 پایگاه ثابت و 75 پایگاه سیار جهت جمع آوری هدایا در نظر گرفته ایم، اظهار داشت: پایگاه بسیج مقاومت با تدارک 309 پایگاه، در جشن نیکوکاری حاضر خواهد شد.


حاجی اکبری تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان نمایندگان خانواده ها در مدارس هستند، پاکت هایی جهت جمع آوری هدایای نقدی در حد توان خانواده ها در نظر گرفته شده که در اختیار دانش آموزان خواهیم گذاشت.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه امسال در نظر داریم با کاهش تعداد پایگاه ها، جشن را به مدارس ببریم، افزود: طبق تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش امضاء کرده ایم، جشن نیکوکاری روز چهارشنبه (14 اسفند) در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.


جمع آوری بیش از چهار میلیارد ریال هدایای نقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته
حاجی اکبری خاطرنشان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته، مردم با پرداخت مبلغ چهار میلیارد و 473 میلیون ریال در این جشن سهیم بودند.


وی ادامه داد: از این میزان، دو میلیارد و 704 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و میزان یک میلیارد و 769 میلیون ریال توسط دانش آموزان در مدارس جمع آوری شد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه در جشن نیکوکاری که در مهر سال جاری برگزار شد، مبلغ سه میلیارد و 240 میلیون ریال کمک جمع آوری شد، تصریح کرد: در این جشن، یک میلیارد و 515 میلیون ریال توسط پایگاه های سطح شهر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک میلیارد و 735 میلیون ریال توسط دانش آموزان جمع آوری شد.


حاجی اکبری اذعان داشت: تلاش ما این است که با بردن جشن نیکوکاری در مدارس، فرهنگ نوع دوستی و کمک به دیگران را در بین فرزندانمان تقویت و حاکم کنیم.


وی با اشاره به اینکه اقدام در کارهای خیر باید خالصانه باشد، خاطرنشان کرد: در این راه هر چه کار تبلبغی بیشتر باشد، قطعأ به نتایج بهتری دست خواهیم یافت که به دنبال آن در شاد شدن دل بسیاری از افرادی که نمی شناسیم سهیم خواهیم بود.


پایان پیام/
 


 

کد خبر 344313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha