برگزاری جشن نیکوکاری باشعار ˈتوانمندی خانواده ها و حضور نیکوکارانˈ

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه، توسعه فرهنگ انفاق را از اهدف برگزاری جشنواره نیکوکاری دانست و افزود:جشن نیکوکاری باشعار ˈتوانمندسازی خانواده ها باحضور پرنشاط نیکوکارانˈ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عنایت رحیمی نیا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه، امروز(30بهمن) در نشست برگزاری جشن نیکوکاری که در محل اداره آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد، گفت: در آستانه عید باستانی نوروز همچون سالهای گذشته جشن بزرگ نیکوکاری به منظور کمک به مردم فقیر و مستمند با راه اندازی پایگاه های ثابت و سیار و همکاری ادارات آموزش و پرورش، بسیج و صدا وسیما در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری جشنواره نیکوکاری را توسعه فرهنگ انفاق در جامعه عنوان کرد و خواستار همکاری همه جانبه در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشن شد.

 

رحیمی نیا افزود: این جشن در آستانه سال نو و با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف یکی از مهم ترین اهداف کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد مقدس است که اجرایی می شود.

 

این مسئول با اشاره به این که امسال جشن نیکوکاری طی روزهای چهاردم، پانزدهم و شانزدهم اسفندماه برگزار می شود، تصریح کرد: چهاردم اسفند این جشن در مدارس استان، پانزدهم اسفند با برپایی پایگاه های مختلف در سطح معابر استان و شهرستان ها و روز شانزدهم که مصادف با روز جمعه است، این جشن ملی معنوی در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهر دهدشت ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد به ویژه توجه خاص به دانش آموزان بی بضاعت، گفت: جشن نیکوکاری فرصت بسیار مناسبی جهت کمک به محرومین و نیازمندان است و ما وظیفه داریم که در خصوص اجرای این امر خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنیم.

 

فریدون فاطمی زاده ضمن اعلام همکاری همه جانبه با کمیته امداد، تصریح کرد: در جلسه مدیران مدارس که روزهای آینده برگزار خواهد شد، جشن نیکوکاری را به عنوان اولویت کاری مدارس و چگونگی توزیع و جمع آوری پاکت های جشن به مدیران مدارس ابلاغ می شود.

 

وی با بیان این که عملکرد مدارس در جشن نیکوکاری ارزیابی و مدیران برتر مورد تشویق قرار خواهند گرفت، یادآور شد: مبالغ جمع آوری شده مدارس بعد از اتمام جشن سریعاً به حساب کمیته امداد برای کمک به نیازمندان واریز می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 344967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha