ایجاد مشاغل خانگی تولید محور، نماد توانمندسازی مددجویان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان چرام گفت: ایجاد مشاغل خانگی تولید محور، نماد توانمندسازی مددجویان و یکی از اقدامات موثر کمیته امداد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام جعفر طزری، امام جمعه چرام در بازدید از طرح های مشاغل خانگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، گفت: مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی، قالی بافی، خیاطی و سایر شغل های خرد در کنار سایر فعالیت های خانواده از مواردی است که در اقتصاد خانواده نقش مهمی دارد و موجب رشد آن می شود.

وی تصریح کرد: طرح فرش بافی که توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان اجرا شده از جمله اقدامات خوب این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

حجت الاسلام طزری اظهار داشت: با اجرای این طرح مددجویان کمیته امداد به توانمندی لازم می رسند و می توانند مستقل و از چرخه حمایت خارج شوند.

وی افزود: اجرای این طرح مزایای دیگری نیز دارد که می توان به درگیر کردن بانوان با مسائل اجتماعی واشتغال زایی برای افراد زیادی اشاره کرد.

به گزارش روایط عمومی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه شهرستان چرام گفت : اگر در این طرح از نقشه های فرهنگی اسلامی استفاده شود می تواند از جنبه های فرهنگی نیز مورد تقدیر قرار گیرد و موجب ترویج فرهنگ اسلامی می شود.

علی حسن مظاهری، مدیر کمیته امداد شهرستان چرام ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری و تعامل بسیار خوب امام جمعه شهرستان با این نهاد، خواهان همکاری و تعامل دیگر نهاد ها و سازمانها در توانمندسازی مددجویان شد.

پایان پیام/

کد خبر 346993

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha