اختصاص 30میلیارد ریال به نیازمندان و مددجویان کرمانشاهی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، از اختصاص بالغ بر 30 میلیارد ریال در قالب ارائه خدمات غیرمستقیم به نیازمندان و مددجویان استان طی 10 ماه گذشته خبر داد.

سیامک پاکرو، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، به خبرنگار شبستان گفت: در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به محرومان، نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بالغ بر 30 میلیارد ریال درقالب خدمات غیرمستقیم به آنان ارائه شده است.

 

وی افزود: این میزان خدمات با صرف اعتبار مذکور، طی 10 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت در استان اختصاص یافته است.

 

پاکرو، خاطرنشان کرد: خدمت غیر مستقیم به آن دسته از خدمات ارائه شده به محرومان و نیازمندان گفته می شود که تخفیفات برآن خدمات اعمال شده است.

 

وی با بیان اینکه مددجویان جهت دریافت تخفیفات و خدمات غیرمستقیم از سایر ارگان ها و ادارات هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کنند، گفت: این خدمات غیرمستقیم در قالب تخفیفات در هزینه های شهریه، خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی، انشعابات آب، گاز و برق و... به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، یادآور شد: این تخفیفات در راستای تکمیل خدمات نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)ارائه می شود.

 

وی همچنین از ارائه بالغ بر 116 میلیارد ریال خدمات نقدی و غیرنقدی به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: اعتبار این خدمات از صدقات و کمک های مردمی تامین شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 345421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha