پرداخت 2 میلیارد و 456 میلیون ریال وام برای تامین مسکن شهری مددجویان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان گلستان گفت: در بخش مسکن شهری مبلغ 2 میلیارد و 456 میلیون ریال وام پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی‎اکبری، مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان گلستان اظهار داشت: در بخش مسکن شهری به 14 نفر وام به مبلغ 2 میلیارد و 456 میلیون ریال پرداخت شده و به صورت بلاعوض به 33 نفر مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض شده است.


به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد گلستان، وی افزود: همچنین در بخش مسکن روستایی با هماهنگی بنیاد مسکن و بانک مسکن به 124 نفر مبلغ 9 میلیارد و 451 میلیون ریال وام مسکن پرداخت شده و توسط کمیته امداد امام به 384 خانواده 2 میلیارد و 389 میلیون ریال کمک بلاعوض برای احداث مسکن روستایی پرداخت شده است.


حاجی اکبری با اشاره به اجرای طرح تغذیه رایگان نیز تصریح کرد: طرح تغذیه رایگان برای یکهزار و 500 کودک زیر 6 سال در مناطق محروم با هماهنگی مرکز بهداشت اجرا شده که برای هر نفر ماهیانه 50 هزار تومان سبد کالا تحویل داده می‎شود که در 10 ماه نخست سال جاری مبلغ 5 میلیارد و 370 میلیون ریال کمک بلاعوض برای سبد کالا به فروشگاه‎های طرف قرارداد پرداخت کرده‎ایم.


پایان پیام/

کد خبر 346149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha