پرداخت 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان از پرداخت 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان از جمع آوری 2 میلیارد ریال صدقه در این شهرستان طی دی ماه امسال خبر داد.

 

پناهی ادامه داد: جمع آوری صدقات یکی از عمده طرح های اجرایی توسط کمیته امداد است که به صورت مستمر در طول سال انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جمع آوری صدقات بر اساس عمل به سنت های حسنه صورت می گیرد، افزود: خوشبختانه با اطلاع رسانی انجام شده اعتقادات عمیق مذهبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات به یکی از طرح های پردرآمد تبدیل شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با تقدیر از مشارکت خوب مردم زنجان در کمک به مددجویان زیر پوشش این نهاد گفت: مردم زنجان به دلیل اعتقادات بالای مذهبی نقش مهمی در راستای کمک به محرومان دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمع آوری صدقات از محل صندوق های بزرگ، کوچک و متوسط صورت می گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه شامل صندوق های خانگی، ادارات و معابر و میادین در شهرستان زنجان وجود دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به جمع آوری 2 میلیارد و 340 میلیون ریال صدقه طی دی ماه امسال بیان کرد: این مبالغ برای رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، ازدواج و بدهی های مالی مددجویان هزینه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 40 سرفصل خدماتی و حمایتی به جامعه هدف کمیته امداد شهرستان زنجان ارائه شده است، اضافه کرد: خدمات مذکور بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته، ارائه شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده طی سال جاری با در نظر گرفتن رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم که توانمندسازی مددجویان و ارائه خدمات هدفمند است، انجام شده، اضافه کرد: یکی از خدمات هدفمندی که طی این مدت به مددجویان ارائه شده است، کمک های موردی است.

 

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه گذشته از سال جاری 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، اضافه کرد: موارد پرداخت این کمک ها در بخش درمان، ازدواج و رفع مشکلات معیشتی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 346322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha