جمع آوری 16 میلیارد و 650 میلیون ریال صدقه در شهر زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان از جمع آوری 18 میلیارد و 650 میلیون ریال صدقه در این شهرستان خبر داد.

اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: جمع آوری صدقات یکی از عمده طرح های اجرایی کمیته امداد است.

 

وی با اشاره به برخی از آثار و نتایج مثبت پرداخت صدقه در زندگی فردی و اجتماعی اشخاص اضافه کرد: از همان زمان حیات پیامبر اکرم(ص) پرداخت صدقه و کمک به محرومان مورد تاکید بوده و در بسیاری از آیات و روایات نقل شده از ائمه معصومان(ع) نیز بر انجام این امر مهم تاکید شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به وضعیت اعتقادی موجود در سطح شهرستان زنجان اضافه کرد: خوشبختانه به علت اعتقادات عمیق دینی موجود در شهرستان زنجان، همواره مردم این شهرستان کمیته امداد را در اجرای طرح مذکور همراهی می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، افزود: صندوق های موجود در شهرستان زنجان شامل صندوق های بزرگ (صندوق های معابر شهری)، صندوق های متوسط (صندوق های ادارات استان) و صندوق های کوچک (مشترکان خانگی ومغازه داران) است.

 

این مسئول با بیان اینکه امسال 18 میلیارد و 650 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع آوری شده است، اضافه کرد: این مبلغ صرف امور معیشتی مددجویان می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 345649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha