تجلیل از 600 مددجوی حافظ قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به تجلیل 600 نفر مددجویان تحت حمایت این نهاد در فارس، گفت: این مددجویان از حافظان قرآن کریم هستند که حافظ یک تا 10 جز از قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، کیوان نیازی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، از تجلیل 600 نفر مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان فارس خبر داد و گفت: این مددجویان از حافظان قرآن کریم هستند که حافظ یک تا 10 جز از قرآن کریم هستند.


نیازی اظهار داشت: همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم که در همه نقاط استان فارس و شهر شیراز برگزار می شود و با همکاری اداره اوقاف استان طی مراسمی و با حضور قاریان بین المللی از این حافظان تجلیل شد.


وی افزود: این مراسم در دارالعباده حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم، شاهچراغ (ع) برگزار شد که یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس حضور داشتند.


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون و با هدایت و راهنمایی های علی الهیاری، مدیر کل با هدف فراهم آوردن زمینه حفظ آیات قرآن کریم ، تدبر در این آیات شریفه و همچنین توانایی بهره گیری از آموزه های قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت حفظ آیات الهی این کتاب مقدس در حال اجرا است که این 600 نفر نیز جز همین افراد هستند.


نیازی با اشاره به اینکه این حافظان شامل دانش آموزان، دانشجویان، دختران در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوار بودند، تصریح کرد: در این مراسم به طور نمادین از 6 نفر از حافظان قرآن کریم تجلیل شد که هدایای دیگر حافظان نیز به آنها تقدیم شد.


پایان پیام/

کد خبر 346333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha