توزیع 80 هزار پاکت جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 هزار پاکت جشن نیکوکاری بین دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برای کمک به نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (3اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشن نیکوکاری در سال جاری در مدارس سراسر استان، میادین سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه در سطح استان برگزار می شود.


متقی افزود: در راستای برگزاری این جشن تعداد 80 هزار پاکت احسان و نیکوکاری تدارک دیده شده که بین دانش آموزان مدارس برای کمک به نیازمندان توزیع می شود.

 

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را آشنا شدن دانش آموزان با فرهنگ احسان و انفاق و کمک به همنوعان نیازمند عنوان و اظهار داشت: کمک های جمع آوری شده از مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهداء می شود.

 

این مسئول کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این که بر اساس برنامه ‌ریزی های صورت گرفته کمک ‌های مردمی جمع ‌آوری شده پس از جشن در اختیار خانواده ‌های نیازمند قرار داده می ‌شود، اظهار داشت: توزیع کمک‌ های مردمی بر اساس شناسایی خانوارهای نیازمند، اولویت ‌بندی و ضرورت نیازهای خانواده ها صورت می ‌گیرد.


متقی خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری 14 اسفند ماه مصادف با سالروز تأسیس کمیته امداد، در مدارس استان آغاز و 15 اسفند در میادین شهر و 16 اسفند نیز در میعادگاه های نمازجمعه ادامه می یابد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال جاری نیز جشن نیکوکاری با محوریت کمیته امداد و همکاری صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج با شعار توانمندسازی خانواده ها با حضور پرنشاط نیکوکاران در شبکه مدیریت هدایا و محبت های مردمی برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 345706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha