امام جمعه ارومیه بر ارتقا کیفیت مسائل تربیتی در جامعه تاکید کرد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئله نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و مباحث تربیتی یکی از دغدغه های اصلی مسئولان فرهنگی است که باید در اولویت برنامه های اجرایی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبر گزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در مراسم دیدار با اعضای دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، که امروز(27بهمن) در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه کار فرهنگی یک فعالیت اجتماعی و مهم در جامعه امروز است، گفت: باید با تلاش شبانه روزی سعی کنیم مسئولیت های محول شده را به نحو احسن انجام دهیم.


وی افزود: اولین آیات و کلماتی که بر قلب پیامبر نازل شد خواندن بود که خود نشان از جایگاه والای تربیتی در آموزه های قرآنی و اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مساجد و نیروهای مسجدی را نیروهای تاثیرگذار و ولایی دانست و گفت: با تلاش این نیرو های مخلص مسجدی می توانیم مسئولانی مذهبی و دارای درک و درایت بالا را به جامعه تحویل دهیم.


در ادامه مراسم، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی نیز در این مراسم، گفت: تکیه بر سنگر ولایت در اولویت برنامه های کانون ها مساجد قرار گرفته است.

 

وی افزود: در سطح استان 90 باب کتابخانه و بیش از 25 کانون تخصصی در حال فعالیت است.


این مسئولف تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم انجام شده در ماه گذشته تعیین کانون معین بود که با استقبال خوب مسئولان و اعضای کانون ها مواجه شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 343872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha