تمدید مهلت شرکت در مسابقه بزرگ بهار در زمستان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از تمدید مهلت شرکت در مسابقه بزرگ بهار در زمستان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، ضمن تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، از تمدید مهلت شرکت در مسابقه بزرگ پیامکی بهار در زمستان خبر داد.


وی با اشاره به شرکت بیش از 800 نفر در این مسابقه افزود: بنا به رهنمودهای ارزشمند ولی فقیه در استان مبنی بر گسترش و ترویج مطالعه وصیت نامه الهی – سیاسی امام خمینی (ره) این مسابقه در ایام الله دهه فجر برگزار شد.


مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف این مسابقه دانست.


وی اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب مردم از این مسابقه مهلت شرکت در آن تا 5 اسفند ماه تمدید شده است.


رستگاری با بیان اینکه مسابقه بهار در زمستان به صورت پیامکی برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد به نشانی http://masajedyazd.ir نسبت دریافت فایل وصیت نامه الهی – سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب و سوالات مسابقه اقدام کنند.

 

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در مسابقه باید پاسخ صحیح سوالات را در قالب یک عدد 5 رقمی به سامانه پیامکی 1008940351 ارسال کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گفت: نفرات برتر این مسابقه در 18 اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور معرفی می شوند.

 

وی اظهار داشت: در پایان این مسابقات به مناسبت 21 سالگرد تاسیس کانون های مساجد از 21 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه تقدیر می شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 343922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha