اختتامیه هفتمین جشنواره شاهوار در شاهرود برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار در شاهرود خبر داد .

 به گزارش خبرنگارشبستان ازسمنان، سید عباس دانائی(28 بهمن)درجمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود : مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار ، اول اسفند ماه سال جاری در شاهرود برگزار می شود .


رئیس حوزه هنری استان سمنان اظهار داشت : در مجموع 319 اثر از نویسندگان و شاعران استان سمنان و گلستان برای شرکت در هفتمین جشنواره شعر و داستان کوتاه شاهوار دریافت گردید که در بخش شعر 163 اثر و در بخش داستان نیز 156 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.


دانائی تصریح کرد : 67 اثر با موضوع های ویژه و 96 اثر با موضوع آزاد در بخش شعر و 63 اثر با موضوع های ویژه و 93 اثر با موضوع آزاد در بخش داستان برای شرکت در هفتمین جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار ارسال شده است .


رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت : «محمد کاظم مزینانی» و «راضیه تجار» در بخش داستان و «علی داوودی» و «کمال شفیعی» در بخش شعر ، هیات داوران هفتمین جشنواره شعر و داستان کوتاه شاهوار را تشکیل می دهند .


وی عنوان کرد : در مراسم اختتامیه این جشنواره نفراتی که مقام های اول تا سوم را در هر بخش کسب نموده اند جوایز خود را دریافت می کنند و از صاحبان برخی آثار نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.


دانائی ، کشف و پرورش استعدادهای جوان و زمینه سازی جهت تولید آثار فاخر دینی را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.


رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت : کارگاه های تخصصی شعر و داستان به تفکیک ، روز پنج شنبه اول اسفند ماه 92 از ساعت 9 الی 12 با حضور داوران کشوری و مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره شاهوار نیز در همین روز از ساعت 16 در سالن هلال احمر شاهرود واقع در خیابان شهدا برگزار می شود .


یادآور می شود فراخوان هفتمین جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار در دو بخش : 1- آزاد ( با شرایط سنی – حداکثر 24 سال تمام) ، 2 - بخش ویژه با موضوع های : خانواده ایرانی ، تمدن ایرانی اسلامی ، انقلاب اسلامی و پایداری(بدون شرایط سنی) ، از سوی حوزه هنری شهرستان شاهرود منتشر شده بود .


پایان پیام/
 

کد خبر 344153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha