تجهیز یک هزار و 500 کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروزی لرستان

خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اخذ تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی، افزود: امسال یک هزار و 500 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این استان تجهیز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مجید کیانپور، معاون امور عمرانی استانداری لرستان شب گذشته (28بهمن) در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان گفت: امسال علاوه بر هتل ها، مهمانپذیرهای سطح استان ومراکز اقامتی با همکاری آموزش و پرورش استان یک هزار و 500 کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروز 93 تجهیز می شود.


وی با بیان اینکه امسال تعداد کلاس های درس سطح استان افزایش داشته است، افزود: سال گذشته یک هزار و 170 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی این استان تجهیز شده بود.


کیانپور اظهار داشت: علاوه بر مدارس استان با همکاری جمعیت هلال احمر استان نیز چادرهای اسکان موقت در مناطق مختلف این استان از جمله پارک های سطح شهر دایر می شود.


معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به طبیعت زیبای استان لرستان و وجود اماکن زیارتی و تاریخی بسیار در سطح این استان، افزود: با معرفی توانمندی های استان زمینه افزایش جذب گردشگر به این استان فراهم خواهد شد.


کیانپور با اشاره به واقع شدن استان لرستان در مسیر حرکت کاروان های راهیان نور اظهار داشت: این مهم می تواند در معرفی طبیعت استان لرستان موثر باشد.


وی بیان کرد: خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی نیز می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر به این استان و معرفی ظرفیت های بیمشار گردشگری و جاذبه های طبیعی این استان داشته باشد.


معاون امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مسئولان باید با افزایش خدمت رسانی به مسافران نوروزی در معرفی هرچه بهتر ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری و جاذبه های طبیعی این استان اقدام کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 344517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha