برگزاری مراسم کلنگ ‌زنی 10 پروژه عمرانی در شهرستان باشت

خبرگزاری شبستان: مراسم کلنگ زنی10 پروژه عمرانی شرکت نفت با حضور مسئولان وزارت نفت و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم کلنگ ‌زنی یک پروژه به نمایندگی از 10 طرح در شهرستان باشت، صبح امروز(29بهمن) با حضور مسئولانی از وزارت نفت، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون، نایب رئیس کمیسیون بودجه و نماینده مردم باشت در مجلس، محمد باورساد مدیرعامل شرکت نفت گچساران و فرماندار باشت و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم آبادی و توسعه شهرها و روستاها را یک اصل در دست همه مسئولان در سطح استان دانست و گفت: اقدامات و عملیات اجرایی که طی سال ‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ‌های تابعه آن انجام گرفته بی ‌نظیر است.

 

سیدموسی خادمی این اقدام بزرگ شرکت نفت گچساران را ستود و افزود: امیدواریم این اقدام مایه سرازیر شدن سرمایه‌ های بزرگ و ارزشمند دیگری برای این شهرستان باشد.


وی مهم ترین دغدغه امروز شهرستان گچساران را مسئله پروژه در حال اتمام زیرگذر این شهر دانست و اظهار داشت: در حال حاضر از اساسی ‌ترین پروژه‌ هایی که در اولویت استان قرار دارد، تکمیل و بهره ‌برداری پروژه زیرگذر گچساران است که مردم چشم امید برای تکمیل آن دوخته ‌اند.

 

خادمی اظهار امیدواری کرد: با توجه به نزدیکی سال نو و تعطیلات نوروزی این نوید را به مردم شهرستان گچساران می دهیم که تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی این پروژه تکمیل و به بهره ‌برداری برسد.

 

رئیس شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران هم رویکرد شرکت نفت را کمک به توسعه شهرستان گچساران دانست و گفت: انتظار ما از مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس این است که برخی از گره‌ هایی که ممکن است در مرکز وجود داشته باشد برای تسریع در اقدامات شرکت نفت برطرف کنند.

 

محمد باورساد افزود: برای نمونه اجرای فاز دوم فرودگاه نفت گچساران به 47 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که امیدواریم با رایزنی ‌هایی که مجمع نمایندگان استان خواهند داشت، در آینده این کار مهم را انجام دهیم.


باورساد به طرح‌ های مهم و بزرگ عمرانی که از سوی شرکت نفت در استان و به خصوص شهر گچساران اجرایی خواهد شده اشاره کرد و گفت: ساخت و بهسازی و مرمت جاده‌ های منتهی به شهر گچساران با 200 میلیارد تومان یکی از اقداماتی است که برای توسعه این شهرستان انجام می‌ شود.


گفتنی است، تعداد 5 طرح مربوط به زمین‌ های رشته ورزشی فوتسال و 5 طرح دیگر مربوط به پارک‌ های محله ‌ای و ساخت آنها در سطح این شهرستان است که با اعتبارات 47 میلیارد ریالی اجرا می ‌شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 344624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha