نشست هم افزایی و هم اندیشی مسئولان کانون های مساجد و اداره ارشاد تهران

خبرگزاری شبستان: نشست هم افزایی و هم اندیشی مسئولان کانون های مساجد تهران با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از امروز به مدت دو روز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دوره آموزشی مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان امور کانون های مساجد استان تهران با حضور برزین ضرغامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و حجت الاسلام جواد گلی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان از امروز30 بهمن ماه به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می شود.

دکتر مرویان از استادان روانشناس و اساتید مشاوره در این نشست دو روزه نحوه اجرای طرح خانواده پایدار در کانون های فرهنگی هنری را تشریح می کند. همچنین علی اکبر عصارنیا، رییس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد نیز در راستای افزایش همکاری های مشترک شهرداری ها با کانون های مساجد توضیحاتی ارایه می کند.

از اهداف این نشست می توان به هم اندیشی و هم افزایی مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد. 

همچنین گردهمایی رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با مشاورین مناطق 22 گانه شهرداری تهران، شنبه سوم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی نور تهران(دبیرخانه کانون های مساجد استان تهران) برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 344918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha