تولیدات صدا و سیما باید دارای پیام بوده و رنگ و بوی دینی داشته باشد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: تولیدات صدا و سیما باید دارای پیام بوده و رنگ بوی دینی، فرهنگی و بر اساس اعتقادات و آیین ملی و بومی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حمید قربانی جم، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی (1 خرداد) در نشست هم اندیشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدا و سیمای استان، ضمن ابراز خورسندی از تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران است و باید در این زمینه فعالیت های بیشتری صورت بگیرد.


وی با اشاره به اینکه تولیدات صدا و سیما باید داری محتوا و پیام بوده و رنگ و بوی دینی داشته باشد، افزود: بحث دین، اخلاق، امید و آگاهی چهار مولفه مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است که باید در مجموعه صدا و سیما به آن توجه فراوان شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه رویکرد دینی در برنامه های مختلف حتی برنامه های شاد تلویزیونی و برنامه های کودک باید لحاظ شود، ادامه داد: کار در حوزه فرهنگ بسیار دشورا است اما باید در این راستا تلاش شود تا خوراک فکری، فرهنگی و اعتقادی مناسبی به افراد داده شود.

قربانی جم در ادامه به فعالیت صدا و سیما در بعد از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از انقلاب شاهد روشد و شکوفایی در عرصه های مختلف به ویژه بخش فرهنیگ بودیم که در حال حاضر دهها شبکه رادیو،تلویزیونی استانی، ملی و برون مرزی در حال فعالیت هستند.


وی بیان کرد: به برکت انقلاب و خون پاک و مطهر شهدا است که بعد از جنگ مجموعه همکاران صدا و سیما توسعه کمی را در کنار آن توسعه کیفی را پیش ببرند.


این مقام مسوول بیان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی نیاز است تا در سالی که به نام اقتصاد فرهنگ نامگذاری شده به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش های انقلاب بپردازیم.
 

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در پایان بر تعامل دستگاه های اجرای با صدا و سیما تاکید کرد و گفت: این نهاد آمادگی همکاری با همه دستگاه ها را در پخش برنامه ها و تهیه و تولید برنامه مطابق با نیاز دستگاه ها و فرهنگ استان را دارد.

پایان پیام/

کد خبر 369919

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha