نشست مهارت های زندگی در کانون شهید عارف مشایخیان تنکابن

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید عارف مشایخیان شهرستان تنکابن از برگزاری نشست سبک زندگی و مهارت های آن ویژه خواهران روز پنج شنبه یکم اسفند ماه در این کانون خبر داد.

سید جمال مومنی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید عارف مشایخیان مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان تنکابن امروز(30بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اهمیت نقش بانوان در تربیت فرزندان و نقش همسری، اظهار داشت: اگر بانوان طبق قرآن و روایات اهل بیت (ع) و سیره حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب کبری(س) رفتار کنند، در زندگی مشکلی پیدا نخواهند کرد.


وی با اشاره به برگزاری نشست سبک زندگی و مهارت های آن ویژه خواهران روز پنج شنبه یکم اسفند ماه در کانون شهید عارف مشایخیان تنکابن، گفت: در این نشست حجت الاسلام عبدی دکترای الهیات و مدرس حوزه به ارائه مباحثی پیرامون مهارت‌های زندگی می پردازند.


مومنی با بیان اینکه گروه مخاطب در این نشست بانوان منطقه هستند، خاطرنشان شد: بانوانی که در کانون فرهنگی و هنری شهید عارف مشایخیان فعالیت می کنند و در کلاس های روخوانی، روانخوانی، قرائت و حفظ قرآن نیز حضور می یابند گروه هدف در نشست مهارت های زندگی هستند.


وی تاکید کرد: مقوله سبک زندگی و مهارت های آن اگر از سطح خانواده ها به ویژه بانوان آغاز شود اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.


پایان پیام/

 

 

 

 


 

کد خبر 344988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha