برگزاری نشست دو روزه هم اندیشی مسئولان کانون های مساجد تهران

خبرگزاری شبستان: قائم مقام مدیر کل کل فرهنگ و ارشاد استان تهران گفت: نشست هم اندیشی مسئولان کانون های مساجد تهران به مدت دو روز و در قالب برنامه های آموزشی در مشهد در حال برگزاری است.

جواد گلی، قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد:نشست هم افزایی و هم اندیشی مسئولان کانون های مساجد تهران با عنوان " تبیین سیاست ها و هم افزایی سال 93" به مدت 2 روز در مشهد در حال برگزاری است.

 

وی گفت: در این نشست 40 نفر از مدیران و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران حضور دارند.


گلی در رابطه با برگزاری این نشست اظهار کرد: این نشست به منظور تدوین و تبیین برنامه ها و سیاست های سال آتی دبیر خانه کانون های مساجد تهران، ارتقای سطح دانش مدیران و مسئولان کانون های مساجد و برقرار ارتباط گسترده با کانون های فرهنگی هنری شهرستان های استان تهران در حال برگزار است.


وی تصریح کرد: نشست "تبیین سیاست ها و هم افزایی سال 93" در قالب دوره های آموزشی دو روزه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور ضرغامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران، مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در همین رابطه افزود: در این دوره های آموزشی اساتید دانشگاه و صاحب نظران فرهنگی نیز حضور دارند.

 

"خانه هنرمندان مسجدی" راه اندازی می شود

قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران  ادامه داد: دبیر خانه کانون های مساجد استان تهران 2برنامه اصلی تاسیس کانون های فرهنگی هنری "خانواده پایدار" و "خانه هنرمندان مسجدی" را در دستور کار خور قرار داده است.


وی با بیان اینکه خانه هنرمندان مسجدی به منظورکشف استعدادهای و پرورش بچه های مسجدی و با نظارت دبیرخانه کانون های مساجد تهران راه اندازی می شود، گفت: برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و فعالیت های آموزشی از جمله برنامه های خانه هنرمندان بچه های مسجدی است.


گلی به تاسیس کانون فرهنگی هنری " خانواده پایدار" اشاره کرد و افزود: محوریت فعالیت کانون تخصصی" خانواده پایدار" با موضوعیت مسائل خانواده است.


 

پایان پیام/

کد خبر 345075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha