آموزش و پرورش زیربنای توسعه مدیریت آینده کشور را پایه ریزی می کند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم پلدشت، ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در توسعه مدیریت آینده کشور نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، محمد علیپور، نماینده مردم پلدشت، ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی که صبح امروز(1 اسفند) در سالن آمفی تئاتر اداره برق استان برگزارشد، گفت: مدیریت در آموزش و پرورش به عنوان پرجمعیت ترین نهاد کشور مسولیتی بس دشوار است.


وی افزود: آموزش و پرورش با تربیت نیروهای کار آمد و توانمند می تواند در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم نشق بسزایی داشته باشد.


علیپور، با اشاره به تنوع اقوام و ادیان در این استان، اظهار داشت: در بافت اجتماعی و دانش آموزی این استان نیاز به مشاوره های فرهنگی است که امروزه 70 درصد از دانش آموزان استان از خدمات مشاوره ای استفاده می کنند و 18 مرکز مشاوره دانش آموزی در استان فعالیت می کند.


این مسئول ادامه داد: آذربایجان غربی به دلیل همسایگی با کشور های دیگر در معرض تهاجم فرهنگی بیش تری قرار دارد که با تربیت صحیح دانش آموزان در مدارس می توان به مقابله با تهاجم فرهنگی پرداخت.

 

وی ابراز امید واری کرد: تعلیم و تعلم در استان به بالاترین درجات برسد و با مدیریت صحیح آموزش و پرورش استان در عرصه های تربیتی و آموزشی بتواند در سطح کشور نام آور باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 345459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha