برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن کهگیلویه وبویراحمد در گچساران

خبرگزاری شبستان؛ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و دومین دوره مسابقات دهگانه قرآن، نماز و عترت با حضور یک ‌هزار و 550 دانش ‌آموز استان در گچساران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هادی زارع‌ پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهرامروز(1اسفند) در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات دهگانه قرآن، عترت و نماز در گچساران، اظهار داشت: قرآن مظهر تعالی و رشد بشریت و برای رستگاری انسان ‌هاست و توجه به قرآن، توجه به تمام ارزش ‌های الهی و تعظیم تمام ادیان و انبیا (ع) است.

 

زارع پور افزود: ارتباط با قرآن به منزله ارتباط با تمام انبیاء است؛ لذا جوانان ما باید تلاش کنند تا این ارتباط را حفظ کنند و از راهنمایی ‌های قرآن در جهت سعادت و رستگاری بهره لازم را ببرند.

 

وی در ادامه به برگزاری مسابقات استانی دهگانه قرآن، عترت و نماز در گچساران اشاره کرد و گفت:در راستای برگزاری مطلوب این مسابقات ستادی متشکل از مجموعه مدیران استانی و شهرستانی در تلاش برای اجرای هرچه بهتر این برنامه هستند.

 

این مسئول آموزشی و پرورشی با بیان این که در سی و دومین دوره از مسابقات استانی دهگانه قرآن، عترت و نماز حدود یک ‌هزار و 550 دانش ‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و جنسیتی شرکت دارند، ابراز داشت: مسابقات دهگانه قرآنی در رشته‌ های مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن و نهج ‌البلاغه در مقاطع مختلف آموزشی برگزار می شود.

 

زارع ‌پور با بیان این که مسابقات سراسری دهگانه قرآن، عترت و نماز در نیمه دوم اسفندماه امسال در گچساران برگزار می ‌شود، گفت: این دوره از مسابقات در چهار سطح مدرسه ‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می ‌شود و برگزیدگان این دوره به مسابقات کشوری اعزام می ‌شوند.

 

زارع‌پور خاطرنشان کرد: که در همین راستا مراسم افتتاحیه نیز نیمه دوم اسفندماه با حضور مسئولان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در گچساران برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 345463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha