ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری هوشمندانه بود

خبرگزاری شبستان: ارشد عقیدتی- سیاسی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری هوشمندانه بود.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس قریشی، ارشد عقیدتی- سیاسی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری امروز در همایش اهمیت مجلس خبرگان رهبری و جایگاه ولی‌فقیه در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت توجه به مسئله ولایت فقیه اظهار داشت: ولایت فقیه مرجع تقلیدی فقیه، کارشناس، فیلسوف و عالف و عالم بوده و بر همه مسائل اشراف دارند.


وی افزود: نیروهای ارتشی و نیروهای مسلح همواره مطیع ولایت فقیه بوده و اطاعت آنها از ولایت فقیه، باعث افتخار کشور می‌شود و به نتیجه می‌انجامد.


ارشد عقیدتی- سیاسی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، هوشمندی خود را در شرایط کنونی کشور به همه ثابت کردند.


وی افزود: برنامه بلند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور با دید کارشناسانه مقام معظم رهبری بر همه امور و مسائل داخلی و منطقه‌ای تدوین شده و ابلاغ شد.


حجت‌الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتش ایران آمادگی بسیار خوبی داشته و این ارتش به معنای واقعی طیبه و حزب‌الله بوده و این نعمت تها در کشور ایران وجود داشته و کشورهای دیگر از نعمت آن محروم هستند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 345482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha