برگزاری کارگاه تخصصی عکس در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، از برگزاری کارگاه تخصصی عکس ویژه هنرمندان بسیجی در مرکز این استان خبر داد.

محمود علیپور، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، صبح امروز(3 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این دوره آموزشی به منظور استفاده از تجربیات علمی و هنری اساتید برجسته کشوری و تقویت بنیه هنری عکاسان بسیجی استان کارگاه تخصصی عکس برگزار می شود.


وی، هدف از برگزاری کارگاه تخصصی عکس در استان را شناسایی و جذب جوانان مستعد، آموزش تخصصی عکاسی، تقویت بنیه هنری عکاسان بسیجی استان و استفاده از تجربیات علمی و هنری اساتید برجسته کشوری عنوان کرد.


مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، زمان برگزاری کارگاه را 8 اسفند سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: علاقه مندان به هنر عکاسی می توانند با مراجعه به سازمان بسیج هنرمندان واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهرستان ایلام جهت شرکت در کارگاه ثبت نام کنند.


علیپور، بیان کرد: جهت برگزاری این کارگاه از توان تخصصی استاد ناصر محمدی از اساتید برجسته کشور در زمینه عکاسی استفاده خواهد شد.


وی، با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در سالن کنفرانس حوزه هنری ایلام برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در پایان این دوره آموزشی از سوی سازمان بسیج هنرمندان ایلام برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادرخواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 345683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha