اقتصاد مقاومتی الگویی از اقتصاد اسلامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اقتصادمقاومتی را الگویی ازاقتصاد اسلامی دانست و اظهارداشت: مسئولان باید با بهره گیری ازظرفیت های موجود، راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تدوین کنند.

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ابلاغ سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: اگر از الگوی اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم هیچ تحریمی نمی تواند کوچک ترین خدشه ای را به کشور وارد کند و می توانیم پله های پیشرفت و ترقی را با سرعت بیشتری طی کنیم.

 

وی تصریح کرد: مسئولان باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود، راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تدوین و تهیه کنند.

 

حجت الاسلام سالک، افزود: اقتصاد مقاومتی الگویی از اقتصاد اسلامی است که باید برای همگان تبیین شود چرا که اقتصاد مقاومتی دستیابی به توسعه پایدار را محقق می سازد.

 

وی افزود: در راستای تحقق بخشی به سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، لازم است که دولت و مجلس از ظرفیت دانشگاهیان و فرهیختگان بهره مند شوند تا در آینده ای نزدیک نتایج ملموس اجرایی شدن بیانات امام خامنه ای در خصوص اقتصاد مقاومتی را مشاهده کنیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: با اجرای سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسعه اقتصادی و حماسه اقتصادی محقق می شود و ما نشان می دهیم که با وجود تحریم ها باز هم بر مشکلات اقتصادی پیروز می شویم.

 

حجت الاسلام سالک، بیان کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ملی یکی از بهترین راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی است که علاوه بر اشتغال زائی، عزت و سربلندی کشور و حمایت از نظام را نیز به همراه دارد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 345768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha