نفرات برتر دومین جشنواره ادبی کار و تلاش استان یزد معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: دومین جشنواره استانی کار و تلاش در شهرستان خاتم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، اختتامیه دومین جشنواره ادبی داستانک، صبح امروز(3 اسفند) با موضوع کار و تلاش در سالن آیت الله خاتمی شهرستان خاتم برگزار شد.


در مراسم اختتامیه این جشنواره استانی بیش از یکصد اثر ادبی داستانکی از استان و بیش از یکصد اثر از سایر استان های کشور شرکت داشتند که از برندگان نهایی منتخب هیأت داوران استانی جوایز خود را به شرح ذیل دریافت کردند.

 
در بخش آزاد نفرات اول تا سوم به ترتیب بهاره حیاتی از یزد با دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال، فاطمه نوری از اردکان با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره و مبلغ 3 میلیون ریال و معصومه عطایی از شهرستان خاتم بخش هرات با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال بودند.


در بخش ویژه به ترتیب مصطفی عابدی از اردکان با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال، فایزه زرفشان از میبد با دریافت لوح تقدیر تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال و طاهره اسد زاده از خاتم بخش مروست با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره و مبلغ 3میلیون ریال دریافت کردند.


در بخش فرا استانی از 3 نفر که اثر شایسته داشتند به ترتیب مصطفی بیان از نیشابور، آریا معصومی از بهبهان و مرجان رضایی از کازرون لوح تقدیر دریافت کردند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 345773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha